It's always sunny here!


Spring has sprung tag

12-04-2014 07:59

Deze tag zagen jullie natuurlijk al eerder bij veracamilla.nl/ en www.teskuh.nl/ en ik vond het een hele leuke tag (perfect voor de lente!) maar het kwam er steeds niet van. Maar vandaag antwoord ik de leuke vragen alsnog :) 

 

Naar welke lente trends kijk je het meeste uit?

Uhh, moeilijk. Ik ben niet zo into fashiontrends. Als ik er een moet kiezen, denk ik dat het de pastelkleuren moet zijn. Ik hou echt van alles wat pastel is, van nagellak tot bloemen :) Mintgroen, perzik en lichtblauw vind ik vooral zo leuk... 

Wat is je favoriete kledingstuk voor de lente?

Hmm. Ik vind die zwierige, kleurrijke rokjes altijd zo leuk, maar die draag ik zelf niet echt. Als ik een leuk pastel-gekleurd kledingstuk zou tegenkomen zou ik het zeker weten kopen. Pastel doet het altijd goed in de lente.

 

Wat ga je tijdens de vakanties in de lente?

Ik weet nog niet helemaal precies wat ik allemaal ga doen, maar ik ga 1 week van de meivakantie naar Portugal. Zon, zee en strand! Iets meer "zomer" dan "lente", maar ja... Vind ik niet heel erg hoor ;)

 

Wat is je favoriete lente lipkleur?

Ehm, ik draag niet echt lipstick. Ik hou mijn lippen gewoon lekker nude, dus. 

 

En je favoriete lente nagellak kleur?

Oohh, moeilijk. Pastel blijft natuurlijk nummer één, maar een koraalroze kleur of een babyblauw nagellakje doet het ook goed. Ik ben normaal een beetje van de basic kleuren, maar van die zachte kleuren zijn gewoon zo lente achtig! Gotta love it :)

Hoe zit het met je favoriete lentekleur in het algemeen?

Haha, moet je dat echt vragen? Pastel natuurlijk! Roze, mintgroen, blauw, perzik, geel, ahhh. Ik ben gek op alles!! Pastel maakt me gewoon zo blij. 

 

Favoriete Starbucks drankje om te drinken in de lente?

Hm, ik hou niet echt van Starbucks. Qua drankje in het algemeen kies ik water. Ik ben een beetje een waterpersoon; ik drink nooit frisdrank of sap, het is altijd water of thee bij mij. Dat verandert niet naarmate de seizoenen veranderen. Oeps...

 

Merk je dat je meer kleur gaat dragen nu de lente er is?

Ik vind het altijd wel leuk als mensen een leuke gekleurde broek dragen; dat is zo zomers. Of ikzelf een knalgeel shirt zou aantrekken? Dat weet ik zo net nog niet :) Ik probeer wel steeds meer kleur te dragen, ik word er blij van!

 

Waar heb je het meeste zin in als het gaat over de lente van dit jaar?

Moeilijke vraag; ik heb zin in alles! IJsjes eten met vriendinnen, lekker op een terrasje wat lunch eten, naar het strand, de meivakantie waar ik niet op kan wachten... En wat ik ook zo fijn vind is dat het zo lang licht is. Daar word ik ook blij van :)

 

Het is geloof ik wel duidelijk: ik word blij van alles in de lente en ik ben nogal geobserdeerd door pastel.. <3

Hopelijk vinden jullie deze TAG leuk! Als je hem wilt overnemen voor je eigen blog kan dat natuurlijk :)

 

-xxx- Lauren

—————

Terug


Onderwerp: Spring has sprung tag

Datum: 22-04-2014

Door: Whoop whoop floop

Onderwerp: Whieeeee

Pastel pastel pastlll

—————

Datum: 12-04-2014

Door:

Onderwerp:

Jij bent gwn zwaar geobsedeerd door pastel

—————

Datum: 12-04-2014

Door: Lauren

Onderwerp: Re:

Weet ik

—————

Datum: 12-04-2014

Door: Lauren

Onderwerp: Re:Re:

Haha <3

—————