It's always sunny here!


Plog: 28 februari 2014

01-03-2014 08:54

Hey iedereen!! Jaja, ik weet dat ik de vorige keer heb gezegd dat mijn volgende plog "er snel aankwam" maar dat was steeds maar niet gebeurd. (Er is minstens een maand voorbij gegaan..) Nu ga ik echt mijn uiterste best doen om elke drie/twee weken te ploggen, het is echt superleuk! Ik heb over twee weken wel een proefwerk week, dus dat wordt leren en geen blogposts schrijven.. Maar goed, nu zijn de proefwerken er nog niet. Zoals ik al zei, ik ga echt proberen vaker te ploggen. Dan wordt ons blog toch weer ietsje persoonlijker, toch? :)

 

Dit is mijn Frans werkboek, deze kennen jullie al van mijn vorige plog. Frans is gelukkig niet zo erg als wiskunde, bijvoorbeeld. Het is wel heel jammer, want eerst stond ik voor Frans gemiddeld een 8,2 (ik had een 10 gehaald voor iets wat bijna niet meetelde en een 8) maar nu heb ik een 4,3 weten te halen, dus ik sta een 6. Goed leren voor het aankomende proefwerk dus. 

 

 

Sorry dat deze foto in de lengte is gemaakt, zo kan je het niet heel goed zien... In ieder geval, dit is mijn Nederlands SO. We gingen het bespreken. Fijn, want je hoeft alleen op te letten bij de opdrachten die je niet snapte en de leraar blijft heel lang doorgaan over de opdrachten die ik wel snapte. Dan kan je dus lekker even niksdoen. 

Plannen voor de proefwerkweek! Ik had geschiedenis helemaal overgetypp-ext en toen geprobeerd weer te markeren, daarom kan je het niet zo goed lezen. (Dat is dus aardig gelukt. Not.) *zucht* Wat wel weer fijn is aan de proefwerkweek is dat je eerste twee proefwerken hebt, maar dat je daarna uit bent! Dus dan ben je dus een hele week om tien uur al klaar.

Eindelijk thuis. Eerst even een kop thee maken en dan lekker Vampire Academy opnieuw lezen! Gisteravond ging ik met Olivia naar de film (daar komt nog een aparte review over) en hij was zo geweldig! Natuurlijk kwam dat mede doordat ik het boek opnieuw had doorgelezen (wel in het Engels) en ik zat dus in de Vampire Academy-stemming. Woohoo.

Haha, deze foto is ook omgedraait, sorry. Dit is mijn Radley tas, hij is jammer genoeg heel vies. (Moet snel in de was!) Ik pakte hem in om naar de film te gaan: portemonnee, Baby Lips (altijd nodig toch?!) en telefoon. En dan lekker gaan!

Ahh, eindelijk weer thuis. Ik deed snel mijn joggingbroek aan (waardoor mijn benen heel erg dik leken, maar ach, niemand zag het) en ging lekker op de bank zitten. Mijn vader en mijn broertje waren Iron Man 3 aan het kijken. Geconcludeerd van wat ik ervan heb gezien (alleen de laatste tien minuten of zo) was het een uiterst rare film. Maar hey, het kan ook aan mij liggen!

(PS: wat is er mis met dit programma?! Hij draait al mijn foto's om!)

 

Dat was het weer! Zoals jullie zien heb ik niet een hele drukke dag gehad, maar dat vond ik eigenlijk wel fijn :) Voor het eerst in lange tijd heb ik geen hockeytraining meer op vrijdag, ahh!! Eindelijk kan ik gewoon weekend vieren, heerlijk! (Nu hebben we wel hockeytraining op maandag en donderdag, dus dat is eigenlijk een minpunt..) :)

Hopelijk vinden jullie mijn plog ook leuk! 

 

-xxx- Lauren

—————

Terug


Onderwerp: Plog: 28 februari 2014

Datum: 02-03-2014

Door: Lilly

Onderwerp: Ploggen

Haha ik wil ook gaan ploggen, ik vergeet het alleen steeds!

—————

Datum: 02-03-2014

Door: Tess

Onderwerp: Je plog

Zo leuk! X

—————

Datum: 02-03-2014

Door: Lauren

Onderwerp: Re:Je plog

Dankjewel :) -xxx-

—————