It's always sunny here!


Plog

16-01-2014 17:28
 
Hey iedereen!! Weten jullie wat een plog is? Dat is een "Photo Blog": je maakt foto's van wat je zoal doet en zet die later op je site. Hier is mijn plog!!
 
Mijn eerste uur was Frans *zucht*. We zijn bijna klaar met hoofdstuk 3, dus maandag krijgen we een S.O *dubbelzucht*.
 
Deze foto zit op z'n kop, maar dit is dus mijn aardrijkskunde lokaal. We hebben het over water. Heel interessant.
 
We hebben nog maar drie lessen Grieks gehad, dus we zijn nog steeds bezig met het leren van het alfabet. Alpha, beta, gamma, delta...
 
Pauze!! Ik ben degene met de rode schoenen :) 
 
Het regent.. Mijn broek is doorweekt door het fietsen :(
 
Aarrghhhh... Teveel huiswerk!!
 
En nu huiswerk maken, samen met thee!! :)
 
Dit was mijn plog voor 16 januari!! Dit gaan we zeker vaker doen, het is echt grappig om te doen :) Het enige minpunt is dat het wel erg opvallend wordt dat school onze levens overneemt... (Help!!) 
Hopelijk vinden jullie mijn plog ook leuk. Plaats een reactie, dan weten we of we dit vaker moeten doen of gewoon moeten laten!! :) 
 
 
-xxx- Lauren

—————

Terug


Onderwerp: Plog

Datum: 09-08-2014

Door: Brittberkhoff

Onderwerp: Ploggen

Hi meiden, jullie hebben nie zoveel lezers. Maar dat maakt het voor mij leuk om te lezen (wtf wat zeg je nou?) nouja goed, superleuke blog! Het is alleen wel jammer dt jullie niet zo vaak iets plaatsen. Leuke plog! Ik ga ook ploggen haha

—————

Datum: 16-01-2014

Door: Marloes

Onderwerp: Plog

Ik ga nu ook ploggen

—————

Datum: 17-01-2014

Door: Lauren

Onderwerp: Re:Plog

Haha het is echt heel leuk om te doen! :)

—————