It's always sunny here!


Even "fangirlen" over Divergent

20-04-2014 15:16

Divergent. Wauw. Gewoon wauw. De boeken; de film; de acteurs; de manier waarop het geschreven is; de humor; de liefde; de spanning; alles is gewoon geweldig. Van deze film is nog geen review gekomen, enkel en alleen omdat er maar 1 ding over te zeggen is: ren naar de bioscoop en koop die kaartjes! Maar (zoals jullie misschien al hebben vernomen) zijn we helemaal gek van Divergent. Daarom is hier een blogpost vol Divergent plaatjes. Enjoy <3

 

 

Vrolijk Pasen trouwens!

 

-xxx- Lauren en Olivia

 

 

 

 

 

 

—————

Terug


Onderwerp: Even "fangirlen" over Divergent

Datum: 22-04-2014

Door: Anna

Onderwerp: Divergent

Leuk!

—————

Datum: 22-04-2014

Door: Trudy

Onderwerp: Divergent

Ik snap er helemaal nix van, ik kan geen Engels

—————

Datum: 22-04-2014

Door: Lauren en Olivia

Onderwerp: Re:Divergent

Jammer :(

—————

Datum: 21-04-2014

Door: Yolootje

Onderwerp: divergent

tekstjes en plaatjes vat ik niet, is niet mijn ding denk ik die films.

—————

Datum: 22-04-2014

Door: Lauren en Olivia

Onderwerp: Re:divergent

Jammer! Het is natuurlijk in het Engels...

—————