It's always sunny here!


Review: Treaclemoon Raspberry Kiss

27-03-2014 13:17

Vandaag heb ik een review voor jullie: Treaclemoon bath & shower gel en de bijpassende bodyscrub, allebei in de lijn Raspberry Kiss. 

 

Links is de scrub (wel logisch) en rechts de bath & shower gel. Deze foto's heb ik gemaakt vlak nadat ik ze heb gekocht, dus ze zijn nog helemaal vol. De scrub zit een tube van 225 ml en de douchegel 500 ml (!!!). Daar doe je dus heel erg lang mee. Ik heb de producten ongeveer een maand en het lijkt alsof er niks uit is. Pluspunt! Hieronder twee aparte reviews.

 

The Raspberry Kiss Body Scrub

De scrub zit in een tube, lekker makkelijk! (Anders zit je met je vingers te graven in zo'n pot onder de douche. Niet echt praktisch.) Wat zo leuk is aan de verpakking is dat de opdruk lekker groot is (zo vergis je je niet!) en ook kleurrijk. Dit product valt meteen op tussen alle witte flessen. Net zoals de andere producten van Treaclemoon trouwens. 

Alle producten van Treaclemoon hebben ook een lekkere geur, en deze is de zoetste van allemaal. Ik kan hem niet precies omschrijven, dus als je hem een keer tegenkomt: ruiken! Jammer genoeg blijft de geur niet lang hangen. 

Sorry als de tekst een beetje onduidelijk is, deze foto's zijn met m'n telefoon gemaakt (daarom zijn ze ook wat kleiner). In ieder geval, dit zijn de ingredienten. Niet echt de meest natuurlijke ingredienten lijst (er zit mineralie olie in, alcohol en nog wat niet-zo-geweldige bestanddelen). Maar het is wel een budgetproduct, dus wat kan je verwachten?

En wat zo raar is, is dat deze scrub je huid helemaal niet uitdroogt of beschadigt ondanks deze bestanddelen. Yay! De scrub laat mijn huid zacht en velletjes-vrij achter, ook al doet hij het niet zo geweldig als de duurdere scrubs. Maar dat is natuurlijk wel logisch! 

Ik zou deze scrub dus zeker aanraden als je een budget hebt en toch wel een leuk product voor onder de douche wilt. Je doet er ook erg lang mee! De scrub is te koop voor 4,95 bij de Albert Heijn.

 

The Raspberry Kiss Bath & Shower Gel

Deze heeft dezelfde verpakking als de scrub: simpel maar leuk. Deze fles lijkt wel op de Philosophy verpakkingen en de I love... producten van Douglas. Niet erg origineel, maar Treaclemoon heeft er wel een leuke tekst op gezet:

"I think this must be love... She smiled at her secret, put the letter in an evelope and enclosed a daisy chain from the meadow where she sat." 

Deze tekst staat ook op de scrub en de andere lijnen van Treaclemoon hebben een andere tekst. Leuk! 

 

Aan de ingredienten van de douchegel kan je (weer) zien dat dit echt een budgetmerk is. Ach, de douchegel doet z'n werk goed. Hij schuimt lekker, ruikt lekker en maakt mijn huid schoon. Maar ook bij deze verdwijnt de geur snel. De douchegel is ook te koop bij Albert Heijn voor 4,95. 

 

Nog even de minpunten en pluspunten op een rijtje.

Minpunten:

- de geur verdwijnt snel

- er zit SLS, parabenen, minerale olie, parfum en alcohol in (mocht je dit vermijden)

- verpakking lijkt op Philosophy en I love... (als dit een minpunt is) 

Pluspunten: 

- gewoon bij AH te koop

- maar 4,95

- de geur (!!!)

- doet z'n werk goed

- Treaclemoon test niet op dieren 

- je doet er ongelofelijk lang mee 

- kleurrijke verpakking

- staat leuk in je badkamer 

 

Zou ik dit aanraden?

Ja! Het is budget, ruikt goddelijk en maakt goed schoon. Hij maakt mijn huid lekker zacht ook al zitten er uitdrogende en aggressieve reinigers in. Ach ja, het is budget. Ik vind dit een aanrader!

Zou ik dit opnieuw kopen?

JA! Als deze op zijn (als dat ooit gebeurt, want hier doe je ontzettend lang mee) zou ik wel een andere geur kiezen. Er zijn nog zoveel lekkere! 

 

-xxx- Lauren

 
 

—————

Terug


Onderwerp: Review: Treaclemoon Raspberry Kiss

Datum: 09-04-2014

Door: bileyjmbi

Onderwerp: Cheap FIFA Coins:FIFA 2014 gfzgvhdy mweovqks iohpv kibdnah


—————

Datum: 28-03-2014

Door: Niemand

Onderwerp:

Ik ga het uit
Proberen

—————