It's always sunny here!


First things tag

16-05-2014 17:19

Hey iedereen, vandaag een superleuke TAG: de first things tag. Deze TAG gaat over eerste keren en wat je voor het eerst doet. Hier komen de vragen!

 

Eerste ding dat je doet als je s'ochtends wakker wordt

Of verder slapen, of m'n telefoon pakken om te kijken hoelaat het is. Ik gebruik vaak geen wekker omdat ik uit mezelf om zeven uur wakker kan worden. Meestal dan... :) 

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat

Ik ga nooit naar de sportschool, maar als ik het zou doen denk ik dat ik eerst een warming up of zo zou gaan doen. Ik weet het niet echt :D

 

Eerste ding dat je doet als je van werk of school

Dan pak ik mijn IPad, haha. Ik kijk dan even naar Instagram en Snapchat terwijl ik thee drink en even wat eet. Daarna ga ik mijn huiswerk maken.

 

Eerste auto

Ehm, ik heb geen auto?

Eerste ongeluk/verkeersovertreding

Ik heb nog nooit een ongeluk gehad, wel dat ik naar school fietste met vriendinnen (over een zebrapad) en er kwam een auto aan. Wij dachten: die stopt wel. Niet dus... ik miste een auto echt net. Oeps. 

Verder fiets ik wel eens op de stoep en door rood. Badass ;)

 

Eerste ding dat je wilde worden toen je later groot was

Schrijfster. Ik bedacht vroeger allemaal kleine verhaaltjes. Ik klapte dan een A4-tje dubbel zodat je een voorkant en een achterkant had, dat was dan mijn "boek" en daar schreef ik het verhaaltje in. Ik eindigde ze jammer genoeg nooit, want na een paar dagen vond ik het ene verhaal saai worden en bedacht ik weer een nieuwe. Teveel fantasie :)

 

Eerste keus qua drinken

Water. Ik weet het, saai, maar ik drink nooit frisdrank of limonade. Echt alleen water of thee. 

 

Eerste keus dessert

Iets met chocola. Altijd. De enige soort taart die ik lust is chocolade taart en dat heb ik ook met ijs. Ik weet niet wat het is, maar ik ben gewoon chocola-obsessed. 

Eerste liedje dat in je opkomt

Flashed Junk Mind van Milky Chance :)

 

Eerste grote aankoop

Mijn Ipad. Die heb ik niet zelf gekocht, dus ik weet niet of het wel telt, maar hij kostte rond de 600 euro. Ik heb hem natuurlijk wel voor school (we werken niet met boeken maar met apps op de IPad).

 

Eerste baantje

Ik heb nog nooit echt een baantje gehad. Ik heb natuurlijk wel dingen gedaan als auto's wassen en tekeningen verkopen (toen ik negen was...) maar dat was niet een echt baantje.

Eerste keer in het vliegtuig

Toen ik vier maanden uit was naar Malta, maar daar weet ik niks meer van. De eerste keer dat ik me nog kan herinneren was toen ik naar Mallorca ging. 

 

Dat was de "first things" TAG! Als jullie hem willen overnemen voor op je eigen blog kan dat natuurlijk. Hopelijk vonden jullie hem leuk! Nog een vraagje: willen jullie juist meer tags zien of minder tags? Vertel het ons bij de comments. 

 

-xxx- Lauren 

—————

Terug


Onderwerp: First things tag

Geen commentaar gevonden.